Alla inlägg den 9 november 2009

Av Madeleine - 9 november 2009 23:51

Okej, på skolans hemsida står det att Öppet hus är den 19:e, i min kalender den 26:e. Sämst!? Speciellt när jag rättade Joakim från 19 till 26 när han pratade med min syster, hoppas han inte förde fel datum vidare till nån mer efter det -.-

Av Madeleine - 9 november 2009 23:26

Mmm, ganska ovärd dag, i alla fall.. eller, jag vet inte föresten. Har det varit det? Jag försov mig och fick på så sätt sova lite längre, sen hade vi en slapp naturkunskapslektion. Det var skönt. Vi hade kör och sjöng Fix You och sen berättade min flöjtlärare/"samordnare" att han ska pensionera sig till jul. Lite crazy att Mr. Kristinaskolan försvinner, fast samtidigt skönt - för han är en väldigt konstig individ!

Emma och jag gick och fikade på svenskan. Mycket dåligt egentligen, nu ska vi tydligen skriva ett PM i alla fall? Dålig stil... Jag har inte ens börjat, och det känns sämst. Imorgon ska jag göra skiten!


Jag körde bil idag igen, det gick bra!


Jag fick sms när jag gick av bussen, det gjorde min dag :)

Av Madeleine - 9 november 2009 19:27

Ibland undrar jag hur min lillasyster tänker. Hon har under eftermiddagen försökt göra chokladbollar - med flytande margarin! Ett riktigt ljushuvud det där..

Ovido - Quiz & Flashcards