Alla inlägg den 13 november 2009

Av Madeleine - 13 november 2009 21:12

Sitter och kollar på Idol, får lite nostalgikänslor av Calle&Mariettes och Tove&Eriks duetter. Dom sjunger låtar jag älskade för några år sen, men som man typ.. glömt bort. Skamligt! Tur för mig så har jag skivor med låtarna på så det är bara att pula in i iTunes.


(Haha, vilken rolig mening!)


Jag äter chokladkola!

Av Madeleine - 13 november 2009 18:19

Idag är det studiedag! Fast går man i trean på musikgymnasiet får man inga studiedagar.. Vi har dansat till Son-projektet idag! Dock dansade inte jag, för jag ska inte dansa i det numret, men det var roligt att titta på :)


Matilda hittade härliga gamla matlådor i elevrummets kylskåp. Här är ett smakprov (eller kanske inte):

   




Underbara, vackra Lena fyller 18 år idag! Vi sjöng och hon blev glad, ännu gladare än vad hon alltid är. Hon är fin hon :)

Av Madeleine - 13 november 2009 16:58

Jag såg nyss en reklam för Melody Gardots skiva och jag insåg att jag har utvecklat en negativ relation till hennes musik. Jag höll ett litet "speech" på engelskan och det gick inte bra, jag gissar att det är därför. Sadface.

Ovido - Quiz & Flashcards