Alla inlägg den 8 november 2009

Av Madeleine - 8 november 2009 19:41

Åååh, jag älskar att köra bil! Det är seriöst nästan det roligaste som finns, fast det är svårt ibland. Idag övande jag på att backa runt hörn, lite småklurigt sådärm, men pappa tyckte att jag var duktig, att jag har blivit mycket bättre på att köra överhuvudtaget. Det kan ha med körlektionerna att göra, eller att jag har mognat, eller nått annat - jag vet inte.

Jag har lektion imorgon igen, och sen fortsätter det med 1 per vecka. Det ska bli roligt, och Björn är JÄTTEbra!!


Nu är det söndagstv, sen sova, sen skola. Imorgon ska jag ta tag i helvetes-svenskan på min håltimme. Good for you, Madeleine.

Av Madeleine - 8 november 2009 18:06

Såhär på den misslyckade söndagskvällen delar jag med mig av lite ögongodis.


              


Det är sånt här jag gillar att titta på ;)

Av Madeleine - 8 november 2009 15:16

- Har du pluggat nått än då, Madeleine?

- Men herregud, vad tror du om mig egentligen?!

Ovido - Quiz & Flashcards