Alla inlägg den 6 november 2009

Av Madeleine - 6 november 2009 23:58

Jahopp, Rabih fick lämna Idol. Verkligen sämst enligt mig, Rabih är typ min kärlek. Eddie borde ha åkt, han var sämst, eller Mariette. Jag gillar inte henne, och hon har ju redan kontrakt så vafan..


Annars så var FlashForward asbra. Jäkligt spännande! Definitivt en serie att fortsätta följa.

Nu kollar jag på Big Brother på Tv400, Kitty Jutbring och Marie Picasso är med. Det är på den tiden då man bara kunde sms-rösta om man hade Telia. Crazycrazy!

Av Madeleine - 6 november 2009 21:16

Är extremt mätt efter massa mat och efterrätt. Halvkollar på Idol, mer lyssnar. Erik var fett bra nyss, I like!

Väntar på att FlashForward ska börja, men det är typ.. massor av timmar kvar? Jag som börjar bli trött, och jag hade tänkt gå upp tidigt imorgon och följa med mor och syster till gymnasiemässan och glo lite. Vi får se hur det blir med det..

Av Madeleine - 6 november 2009 12:41

För en stund sen åt jag grrrrrymma varma mackor! Massor av ost! Ost är bäst när den är smält och/eller knaprig!

Jag är hemma, det är skönt. Jag orkar inte annat just nu. Jag ska försöka orka städa mitt rum, ordentligt, idag.


Imorgon ska jag ta itu med mitt tal till SvB-Np:t. Förut när jag hade vaknat låg jag och gjorde upp värsta planen för hur jag ska få mitt texthäfte hem till mig i Finspång. Förstahandsvalet var att Emma skulle ta med sig det, och om hon inte skulle hit denna helg skulle andrahandsvalet vara att hon skulle se till att häftet hamnade i Antons väska. Det är krångliga saker det här. För övrigt ligger mitt svenskablock med tillhörande texthäfte på frysen under trappen..


Imorgon är det även Kladdkakans Dag vilken jag, kladdkakornas mästare, kommer att fira på bästa sätt. Fick mig lite inspiration av drottningen av kladdkaka, Mia Öhrn, som var med hos Malou i Efter Tio. Det kommer bli smarrigt ska jag säga.


Tjena mittbena vad jag länkar idag då, men det är väl roligt?

Nu ska jag städa bort smörgåsgrillen och starta (ännu) en tvättmaskin.

Av Madeleine - 6 november 2009 01:07

Micron piper, min vetekudde är varm. Nyss startade jag en tvättmaskin. Lite crazy sådär, klockan 1 på natten. Det vill sig inte under nån av de dagar jag har varit hemma och sjuk, men mitt i natten.. Jorå..

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på Kent, för det har varit en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards