Alla inlägg den 5 november 2009

Av Madeleine - 5 november 2009 23:27

Ja, som sagt, hihi!


Pappa och jag är de enda i familjen som förstår oss på actionfilmer, mamma bara skakar på huvudet och fnyser åt det. Jag älskar action! Explosioner, snabba bilar, muskulösa män med vapen.. Det är fint det!


Om en halvtimme ska jag beställa röd, och present till fars dag.

Av Madeleine - 5 november 2009 21:20

Jag har gjort mig en kopp té och har lite torsdagsmys med Batman Begins. Har tyvärr inget gott att knapra på, men det är väl bara bra kanske.


Idag har det förresten varit jättemånga unika besökare inne på min blogg. Så fint! Hoppas ni fortsätter läsa :)

Av Madeleine - 5 november 2009 12:30

Jag försov mig och hade huvudvärk imorse så det blev ingen skola för mig idag heller, fast jag ska åka in ändå för jag måste skriva om en uppsats som inte blev godkänd. Lite sämst, men jag skyller allt på att jag var dåligt informerad och att klockan var 8.10 en måndagsmorgon. Inte okej med uppsatsskrivning då!


I eftermiddag är det skolmusikkår för första gången på jättelänge! Det ska bli trevligt, och så får vi fika tror jag, för det är årsmöte efteråt. Det är fint!


Emma säger att hon bjuder mig på fika om jag åker in redan nu, det låter lockande med fika till lunch.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards