Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Madeleine - 1 mars 2009 22:08

Sitter här och är lite förvirrad, fasiken. Väntar på att Beck ska börja igen oxå, jag är helt fast. Jag diggar Gunvald :)

 Imorgon ska jag vara snigg, om jag orkar. Det kan även bli halvskitiga mjukisbyxor och en tråkig tröja.. Fast jag har ju mina snyggbyxor förstås.. 

Varför skriver jag det här? Jag är som sagt lite förvirrad, snurrar lite mycket kanske. Härligt. 


Se mig

Av Madeleine - 1 mars 2009 17:46

Ny månad, en bra månad - 18 dagar, 19 timmar och 19 minuter kvar tills jag blir 18. Det blir nice, ni!

Idag har det spelats lite på RUM's årsmöte som hade beslutats att hållas här iår. Ganska pinsamt var det faktiskt.. Det var bara slagverkarna som var complete (vart räknas Petter?) och en trombonist kom efter att vi börjat spela och han sprang över scenen flera gånger. Ytterst pinsamt! Dessutom spelar vår ledare fruktansvärt fult! Hon blåser på som om att det är hon som ska höras, och så gjorde hon emot vad hon själv tjatar på oss. Shit vad dålig hon är. Hon sa opassande saker om slagverkarna till publiken också.. Arg blir man.



Av Madeleine - 1 mars 2009 17:42

Idag har Albin och Elvira namnsdag och Wales firar inofficiell nationaldag.


1989: Island legaliserar tillverkning och försäljning av öl.


Födda:

Nej.


Avlidna:

Nej.


Första mars är uppenbarligen en tråkig dag..

Ovido - Quiz & Flashcards