Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Madeleine - 8 mars 2009 16:43

Mmm, jag har precis varit ute och övningskört lite. Jag är fett bra på att köra bil, men jag måste medge att jag har lite problem med vindrutetorkaren och dess hastigheter... Men det går framåt iaf, far min behöver inte säga vad jag ska göra lika ofta längre. Jag växlar och gasar, och allt vad det är, för egen maskin. Det enda han gör är att säga vart jag ska köra. Fett bra!


Jag har fortfarande inte pluggat något, och jag skyller allt på svensklärarens lärarstudent. Hon sa att vi skulle använda oss av en tjänst för att få tag på fakta om en författare, men jag kom på något som länge varit inetsat i min hjärna - man måste ha ett användarkonto där. Tack du.. Iof finns ju wikipedia, men.. ja.. eh. Men jag ska försöka läsa den samhäll jag missade när jag tog sovmorgon förra veckan! Måste klämma in det innan 19, sen jag fast för söndagstv.

Av Madeleine - 8 mars 2009 13:55

Tjena mittbena, vad mätt jag är! Det är nästintill farligt att äta söndagslunch på fastande mage, ajaj!

Idag ska jag övningsköra, det blir nog skoj. Den 17:e börjar teorin oxå, vad vuxen jag känner mig. 3 dagar senare är det 18 som gäller, det tycker vi om.

Jag borde egentligen plugga nu, men jag orkar inte. Jag gör det sen, som det så fint heter. Jag och Ämmäh har hittat söt-spelet nr.ono på king.com, Fia med Knuff!

Av Madeleine - 8 mars 2009 13:49

Internationella kvinnodagen, samt Sivs namnsdag.


Födda:

Carl Philipp Emanuel Bach, Leif Silbersky, Freddie Prinze Jr.


Avlidna:

Jean Baptiste Bernadotte.

Ovido - Quiz & Flashcards