Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Madeleine - 11 mars 2009 18:55

Hej, jag har snart druckit 2 liter multivitamindryck på ett dygn. Känns lagom bra, men fett gott!

Jag har gjort min matteläxa, jag är nöjd. Hoppas jag fick g på matteprovet. 




(Haha vad roligt. Staffan från Staffanstorp och Linda Vik från Ö-vik. Hihi)

Av Madeleine - 11 mars 2009 12:12

Jag försov mig idag. Ovanligt. Jag har inte haft en enda lektion än, jag har bara ätit lunch. Det känns bra. Nått annat som känns bra är att vår muko är inställd, bara blåsmukon, alla andra har. Det finner jag ytterst roligt. så jag sitter här nästintill ensam, bara Friden är har oxå.

Jag vet inte var jag ska göra, alla mina läxor jag hade kunnat göra är hemma - det känns ju bra.. Möh.. Jag får vänta på att dom andra slutar.


Efter ensemblen (min enda lektion) så ska jag åka hem och städa och tvätta, och göra matteläxan. Det blir bra, bara jag gör som jag planerar. Ja.

Av Madeleine - 11 mars 2009 12:08

Edvin och Egon har namnsdag idag.


Födda:

Benji Madden, Joel Madden.


Avlidna:

Nej.

Ovido - Quiz & Flashcards