Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Madeleine - 30 mars 2009 20:01

Jag har just varit jätteduktig x3. Först gjorde jag gemu-läxan, vilken för en gångs skull var rolig (plankning av låt jag valt själv) och sen sjöng jag jättelänge. Jag tycker om mina sånger, och min sånglärare! Tyvärr har jag ingen lektion imorgon pga. en filmvisning. Men det blir nog trevligt. Vi missar ju idrotten och brukspianot - I like!

Det tredje duktiga var att starta en tvättmaskin. Jag är i akut behov av en ren t-shirt.


Idag öppnade Halvars! Imorgon kommer Ämmäh till skolan och då ska vi fira vår. Dessutom ska vi boka biljetter till Sthlm, vi ska busa på SVT och shoppa loss! 


Nu ska jag unna mig lite tv, Chuck och 2½ men, sen ska jag pränta in lite körkortsteori. 

Av Madeleine - 30 mars 2009 19:52

Idag har Holger och Holmfrid och namnsdag.


1964: Gameshowen Jeopardy! har världspremiär på det amerikanska TV-nätverket NBC.


Födda:

Vincent van Gogh, Ingvar Kamprad, Eric Clapton, Celine Dion, Norah Jones.


Avlidna:

Anders Göthberg.


Ovido - Quiz & Flashcards