Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Madeleine - 3 mars 2009 20:36

Antååhn, denna länk är till dig!

http://en.wikipedia.org/wiki/Drumming_(Reich)


Jag blev fruktansvärt fascinerad, speciellt av den tredje delen - helt förståeligt. Svårt, ack så svårt, men det skulle vara grymt. Tycker jag iaf..

Av Madeleine - 3 mars 2009 19:46

Nu känner jag mig sådär viktig igen. Jag tycker om att känna mig viktig! Är nyss hemkommen från ett möte med kårens resekommité. Det var jag och tre föräldrar.. Johanna behagade som vanligt inte dyka upp, trots att jag träffade henne igår och hon frågade om det var idag. Wtf känner jag.

Av Madeleine - 3 mars 2009 17:31

Bulgariens nationaldag och Gunborg & Gunvors namnsdag.


1875: Bizets opera Carmen har urpremiär i Paris.

1955: Elvis Presley uppträder i TV för första gången.


Födda:

Alexander Graham Bell, Jessica Biel.


Avlidna:

Hergé.

Ovido - Quiz & Flashcards