Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Madeleine - 25 mars 2009 22:20

Jag avskyr mina naglar! Dom är tunna, spröda och skivar sig gång på gång. Jag orkar inte måla på nagellack hela tiden. Är det kalktabletter man ska äta?

Av Madeleine - 25 mars 2009 22:05

Vilken sugig vecka det här är/har varit.. Blir pisstrött på allt.. Typ massor av hat. Imorgon kan dock inte bli annat än bra, annars blir jag depp. En lektion mellan 12 och 13.05 är nice, och så får jag spela orkester. Det är fint. Jag ska skälla på folk för att dom är dåliga på att läsa mail. Skitungar!


Jag tror en förskylning/dyl. kommer krypande; halsen svider och det kliar i öronen. Bra tajmat med påsklovet känner jag.. Blir till att sitta inne i helgen och plugga och göra sånt som måste göras.Vilket liv..


Jag ska skaffa mig ett konto på match.com.

Av Madeleine - 25 mars 2009 18:57

Idag fyller Filip 19 år!

Greklands nationaldag samt Junfru Marie Bebådelsedag - i folkmun: våffeldagen.


1979: Den första fullt fungerande rymdfärjan, Columbia, levereras till John F. Kennedy Space Center.


Födda:

Aretha Franklin, Elton John, Sarah Jessica Parker.


Avlidna:

Nope.

Ovido - Quiz & Flashcards