Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Madeleine - 3 februari 2009 22:07

Jag lyckades med nått väldigt dåligt förut. Jag fick min havregrynsgröt att smaka risgrynsgröt. Detta är inte bra, då jag anser denna klibbiga substans vara rent utsagt vidrig. Men jag behövde nått i magen så det blev till att hälla i sig snabbt som attan.


Jag kände för att delge världen min hemska matupplevelse, nu ska jag återgå till mina olästa blogginlägg..

Av Madeleine - 3 februari 2009 21:59

Idag äre Disa och Hjördis.


1959: Buddy Holly, Ritchie Valens, J.P "The Big Bopper" Richardson och piloten Roger Peterson omkommer i en flygkrasch.

2007: Den första deltävlingen i Melodifestivalen sänds i SVT1 kl 20.00


Födda:

Henning Mankell, Paolo Roberto, Sean Kingston.


Avlidna: 

Sten Sture den yngre, Buddy Holly.



Ovido - Quiz & Flashcards