Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Madeleine - 11 februari 2009 22:04

Idag har jag badat med Ämmäh och Antån, det var roligt. Men passa er för att åka rutchbana (frågetecken), det kan bli riktigt farligt om jag åker på fel sida.

Jag simmade 20 längder (500 m) och känner mig jätteduktig, det ska jag göra oftare. 

När vi skulle gå kunde inte Ämmäh hitta sin mobil, och det var ju lite tråkigt. Vi vandrade till det närmsta residenset och lagade mat och gjorde chokladbollar. Mumma! Jag åt för många..


Imorgon är en kort dag (11.15-) 12-13.05, det är skönt. Jag ska hem snabbt och tvätta samt plugga samhäll, prov på fredag och jag är inte ett dugg förberedd. Jättebra brewden..

Av Madeleine - 11 februari 2009 21:56

Idag fyller Amanda 17, grattis på dej. Yngve och Inge har namnsdag.


1978: Kina tillåter litteratur av Aristoteles, Shakespeare och Dickens.


Födda:

Thomas Edison, Elsa Beskow, Leslie Nielsen, Burt Reynolds, Sheryl Crow, Reuben Sallamander, Jennifer Aniston, Mike Shinoda, Kelly Rowland, Ellen Fjaestad.


Avlidna:

Carl Michael Bellman, Harry Martinsson. 

Ovido - Quiz & Flashcards