Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Madeleine - 8 februari 2009 20:49

Sitter här och fnissar åt Snillen snackar, dom är roliga dom. Och sen kommer Beck - Flickan i jordkällaren. BjörnG är med i öppningsscenen. Det ska jag se, även fast jag sett den flera gånger..


Jag har spenderat 2 timmar på det lokala storhandeln (heter det så?) med min vän Antån och sålt kaklotter. Det var trevligt, jag fyllde på hans förråd av mina korkade kommentarer och påhitt, vi har knappt träffats denna vecka. Vi fann till vår förtvivlan att Östgötatrafikens Quickomat har spridit sig hit. Vår erfarenhet av dessa maskiner är att de inte fungerar. Det hela blev mycket roligare när man tryckte på det - "Tillfälligt ur funktion". 

Av Madeleine - 8 februari 2009 14:08

Jag har kommit fram till att jag kommer avlida hårt och länge under sportlovet. Har lyssnat igenom alla stycken som ska spelas och suttit med noterna framför mig. Helvete säger jag bara. Okej om det "bara" hade varit tvärflöjt, men nu - piccola. Yes in my ass.. Det går fort som in i helvete och alla vet ju i vilket skick "den lilla svarta" är i. Helvete..

Av Madeleine - 8 februari 2009 13:27

Idag fyller bästaste Anna 18 år, och Bert och Berta har namnsdag.


1969: Serien Pippi Långstrump börjar visas i svensk TV.


Födda:

Jules Verne, James Dean, John Williams, Wille Crafoord, Felix Herngren, Seth Green, Dave Farrell.


Avlidna:

Lukas Bonnier, Anna Nicole Smith.






Ovido - Quiz & Flashcards