Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Madeleine - 10 februari 2009 22:38

Klockan är tjugo i elva, jag är ledig imorgon, och jag ska sova. Tröttheten slog till mig och sängen fångar mig i fallet. En natt med söta drömmar? Nåväl, en natt utan fullmåne iaf.. Jag har utvecklat känslighet mot fullmåne, de två senaste gångerna det varit det har jag varknat nångång vid tre. Inte kul att somna om efter det..

Idag har varit en förvånansvärt bra tisdag, idrotten var bra (förutom när Antåne var övertagg och drog iväg med mig), pianot var jag grym på och sången likaså. Gemun var nice, asnice. Vi fick bestämma vad vi ska jobba med, och idag blev det transponering och plankning. Fett.


Imorgon ska det badas i det dyra badhuset, bäst för det att det är värt.. jag ska försöka tjata lite på mamma om att fixa familjekort när mitt friskiskort är slut. Det är roligare att simma än att springa.. 


Av Madeleine - 10 februari 2009 20:10

Lilla Iris har namnsdag.


1882: Operan Snövit av Nikolaj Rimskij-Korsakov har premiär i Petersburg.


Födda:

Bertolt Brecht, Åsne Seierstad.


Avlidna:

Nej.


Vilken tråkig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards