Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Madeleine - 4 februari 2009 21:33

Varför pratar man alltid på ett sånt ynkligt och hjälplöst sätt när man är sjuk? Finns det nånting inbyggt? Typ "tyck-synd-om-mig-genen"? Baah, jag är inte bra på att spekulera när jag bara kan andas till hälften och huvudet och kroppen bultar i trioler. Skam.

Av Madeleine - 4 februari 2009 21:03

Jag har blivit sjuk! Katastrof om det är influensa.. Då kan jag bli liggandes i två veckor och det är ju inte så jävla lajbans för det är sportlov snart. Helvete.

Men imorgon kommer jag åka in och se treornas Televison, om jag inte är åt helvete förstås. Fan.

Nu blir det till att knarka ibu och bädda ner sig. Adieu

Av Madeleine - 4 februari 2009 20:58

Idag har Ansgar och Anselm namnsdag, och så är det Sri Lankas nationaldag samt vargens dag i Sverige.


1789: George Washington blir enhälligt vald till USA:s första president, genom det amerikanska elektorskollegiet.

1792: George Washington blir enhälligt vald till att sitta en andra period som USA:s president, genom det amerikanska elektorskollegiet.

1971: Rolls-Royce går bankrutt, staten tar över.

1991: Partiet Ny demokrati bildas av Bert Karlsson och Ian Wachtmeister.

2004: Jugoslavien upplöses och ersätts av statsförbundet Serbien och Montenegro.

2006: Kajsa Bergqvist slår inomhusvärldsrekord i höjdhopp (2.08).


Födda:

Rosa Parks, Alice Cooper, Natalie Imbruglia.


Avlidna:

Liberace.

Ovido - Quiz & Flashcards