Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Madeleine - 7 februari 2009 20:39

Jag har valt att totaldissa fenomenet Melodifestivalen i år. Jag kanske kan dra mig till att titta på finalen, men inte mer.

Jag hyser stor avsky mot Petra Mede och när jag hämtade datorn i soffan var hon igång med ett kasst skämt. Ingen skrattade. Jag avlägsnade mig från rummet på en millisekund (med dator, godispåse, mus och två högtalare i händerna) och gömmer mig nu på hemlig ort (mitt rum).


Vi gjorde konsert idag, det var roligt. Treorna är fortfarande lika duktiga. Nästa år är det vår tur och jag bävar för hur det kommer gå, inte på scenen, men innan, med alla bestämmelser och sånt. Ujuj, på det klassen..

Imorgon ska jag äntligen få sova ut! Men sen blir det genast massa jobb - samhäll som ska göras, rum som ska städas, sommarjobb som ska hittas.

Vilket liv.

Av Madeleine - 7 februari 2009 20:34

Idag har Rickard och Dick namnsdag.


 2009: Musikgymnasiet DeGeer och Norrköpings symoniorkester firar 10 år med SON-projektet.


Födda:

Henrik Bergion, Charles Dickens, Svante Thuresson, Ashton Cutcher.


Avlidna:

Allan Edwall.

Ovido - Quiz & Flashcards