Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Madeleine - 13 februari 2009 18:50

Här vankas det pizza, hemmagjord sådan! Jag tror nästan att det är godast så - med salami och fetaost, mumma!

Ikväll har Christine och Anna 18 års-fest, och jag har sagt att jag ska komma, men jag har fan ingen lust me't.. Jag är mer för intima och mindre tillställningar, ingen festprisse som super varje helg här inte..

Nä, men jag går väl dit en stund och ser vad det blir av det. Är det kasst går jag hem och tittar på film, har några på lager.


Nu blir det pizzatime!

Av Madeleine - 13 februari 2009 14:41

Agne och Ove (hihi) har namnsdag idag. Dessutom är det fredagen den 13:e så passar er!


2000: Den sista originalstripen av serien Snobben publiceras. Seriens skapare Charles M. Schulz hade avlidit föregående natt i sitt hem i Kalifornien.


Födda:

Kim Novak, Pernilla August, Mats Sundin, Robbie Williams.


Avlidna:

Alfred Einstein, Johanna Sällström.

Ovido - Quiz & Flashcards