Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Madeleine - 6 februari 2009 18:48

Jag failade maximalt med mina hamburgare ikväll. Råkade köra köttfärsen för länge i micron så den blev lite stekt xD Mitt kvällsmåltid blev stekt köttfärs och stekt skogaholmslimpa! Har jag sagt att jag älskar köttfärs?


Idag har det varit körrep i DeGeer-hallen, var lite lagom småjobbigt, men halsont och grejer. Men det blir nog fint imorgon.


Nu blire film med chips och ostdipp!

Av Madeleine - 6 februari 2009 00:00

Namnsdagsbarn är Dorotea och Doris. Nationaldag för Nya Zeeland och för samerna.


 1788: Massachusetts blir den 6:e delstaten att ingå i den amerikanska unionen.

 1988 - Det politiska partiet Sverigedemokraterna bildas.

 1990 - Första svenska hjärt-lung-transplantationen.


Födda:

Eva Braun, Bob Marley, Claes af Geijerstam, Axl Rose.


Avlidna:

Nej.

Ovido - Quiz & Flashcards