Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Madeleine - 8 augusti 2009 22:44

Silvia och Sylvia har namnsdag idag.


Födda:

Dustin Hoffman, Cornelis Vreeswijk, Björn Rosenström, Roger Federer.


Avlidna:

Nej.

Av Madeleine - 8 augusti 2009 22:01

Jag har shoppat! Jag älskar att gå in i en butik och bara kunna ta det jag vill ha och köpa det, utan att klura på hur pengarna ska räcka. I like!


Jag har köpt:

  • en iPod Classic 120 GB
  • två snigga, sköna tröjor
  • mascara
  • ögonskugga
  • nagellack
  • hårspännen
  • hårsnoddar
  • en kånken
  • hårspray

Dessutom har jag skickat efter ett fodral till iPoden och köpt massa mat och dricka. Stackars mitt konto, tur att jag ska jobba natt nästa vecka.

Ska försöka vara vaken så länge som möjligt inatt så att jag inte avlider imorgon när jag går på skiftet..

Ovido - Quiz & Flashcards