Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Madeleine - 13 augusti 2009 20:09

Vänsterhäntas dag, Kaj har namnsdag.


1905: I Norge hålls folkomröstning om att upplösa unionen med Sverige.


Födda:

Sir Alfred Hitchcock, Fidel Castro, Thomas Ravelli, Lisa Nilsson.


Avlidna:

Nej.

Av Madeleine - 13 augusti 2009 07:26

Ja, randig tröja. Dock ser han mycket bättre ut i verkligheten än på dom bilderna. Jag gissar på att lite alkohol är med i bilden. Haha, nu var jag rolig.

Puss på dig!


Edit: Han är "bara" -88. 

Av Madeleine - 13 augusti 2009 07:07

Nu ringde min systers väckarklocka. Komiskt..


Jag har bara en natt kvar, sen är jag fri! :D Ska bli skönt, även fast skolan börjar på tisdag. Fast det är ju en annan sak med det.. Hoppas pappa får nån rätsida på mina (och andras?) pengar, dom verkar svinna lite inne på kontoret. Jag har bara fått min timlön + semesterersättning, trots att jag har jobbat en massa ob och dessutom lite övertid. Dålig stil tycker jag.


Jag kan ju säga att jag hade inte sagt ja till att jobba en extra vecka om det inte hade varit med Mathias. Mycket fin att titta på ska jag säga. Dessutom vet han vad jag heter.. Jäkla Skalman kunde tydligen inte få in det i huvudet. Det var antingen Hallå! eller så smög han sig fram om han ville ha assistans med något. Jag heter inte Hallå..
Våra konversationer om nätterna är inte speciellt många eller långa, men lite kul är det ibland. Båda använder öronproppar, och som alla vet (eller borde veta) så gör dom gula små äcklen så att man tror att man pratar jättehögt fast man egentligen inte alls gör det. Så om nån säger nått så blir det upprepning deluxe tills den andra hör. Annars blir det några flin eller blickar utbytta om nån klantar sig eller är lite trött. Sånt är mysigt.

Och som sagt, han är ju inte ful!


Edit: Jag har precis klickat hem ett par nya Alpine-öronproppar, såna som jag har haft men slarvat bort. Dom är fina, sköna och bra. Dom gula ger mig kli. *Dör i skrattattack, lite*

Ovido - Quiz & Flashcards