Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Madeleine - 24 augusti 2009 20:55

Ukraina firar nationaldag och Bartolomeus firar namnsdag.


Födda:

Yassir Arafat, Steve Guttenberg, Dave Chapelle, Chad Michael Murray, Kim Källström, Rupert Grint.


Avlidna:

Nej. 

Av Madeleine - 24 augusti 2009 19:58

Nu är det igång alltså! Nollnings- ovh fjäskveckan! Min klass stormade in i militärmundering under nollornas körlektion. Eleonor och Olle styrde och ställde så fint och meddelade de små hur veckan kommer se ut.

Äntligen får jag vara elak! Jag kan glömma min "skolroll" för denna vecka. Det här ska bli så jävla kul, hoppas min grupps nollor sköter sig. Annars blir det synd om dom!!


När jag åkte hem fick jag dessutom höra en liten nollas version av vår storming av sal 303. Ytters roligt! 

Jag och Emma hade lite power innan svensklektionen. Vi gick innan klassen som bestämde sig för att gå i samlad trupp med trummor och allt. Oturligt nog, för nollorna, så har dom svenska i salen brevid oss på måndagar. Vi stod där och väntade på klassen, och då kom först en liten klunga nollor. "Tranan" fick dom göra. Lite halvdant blev det.. Men nästa klunga, två tredjedelar av Es1c, fick det lite värre. "Död gnu" i säkert fem minuter. Mycket roande! Synd bara att man måste hålla masken, annars hade jag legat i fosterställning av skrattkramper. Ujuj, vilken vecka. 

Hoppas på oordentligt fjäsk redan imorgon..

Ovido - Quiz & Flashcards