Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Madeleine - 27 augusti 2009 15:54

Men jag har haft en bra dag, bara en lektion, sen åkte Anton och jag hem för att spela på KL, där dom förövrigt glömde att fixa fika så jag fick köpa det själv......

Men min sånglektion, det var det jag ville ha fram. Birgitta är helt klart den bästa läraren jag har, och i år har jag henne i två ämnen, sång samt barn och musik! Idag sjöng jag förvisso inte så mycket, iom att det var första lektionen och hon ville uppdatera sig lite och prata lite musikal och sånt. Men vi tog iaf reda på hur brett register jag har. När jag började i ettan kom jag ner till lilla f och upp till g1, idag kom jag ner till lilla d och upp till c3. Känns bra, med tanke på att jag är alt. Fast det är klart, jag vet ju inte alls vad som är vanligt.. Men det var roligt hur som! 

Av Madeleine - 27 augusti 2009 15:51

Asså min nolla är kass, verkligen, ur fjäsksynpunkt. Det enda fjäsket jag har fått har varit på lunchen igår, annars ingenting. Han hade förvisso satt upp lappar om vi brinner i deras hjärtan, men jag då? Känner mig jättespeciell - NOT! Lagom kul när andra får fula, framstressade lappar med halvgulliga kommentarer, och jag ingenting. Kasst.

Ovido - Quiz & Flashcards