Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Madeleine - 14 augusti 2009 20:15

Uno har namnsdag och Marocko firar nationaldag.


Födda:

Steve Martin, Magic Johnson, Halle Berry, Cecilia Frode, Mila Kunis, Robin Söderling.


Avlidna:

Nej. 

Av Madeleine - 14 augusti 2009 00:00

Det känns lite skumt att inte ha något jobb att gå till på måndag. Det är nästan så man kommer sakna det lite. Det var ju ganska bra ändå, när man jobbade med rätt person. Bra betalt var det med, även fast jag inte fått allt än..
Förvisso är skolan som ett heltidsjobb, fast med mycket sämre betalt. Fan, under juli månad tjänade jag mer än vad jag gör på ett helt år med studiebidrag. Jävlar..


Imorgon ska lillasyster och jag in till la stada och shoppa lite. Blir nog fint. Ska med en fin ceremoni lämna över Sigurd också. Fast det skulle ju vara bra om jag kunde få fodralet till Svea, jäkla apple..
Btw, internet fungerar inte pga ovädret i torsdags, modemet fick stryk och vi får inget nytt förens tisdag. Förjävligt! Vi har dessutom ip-telefoni så telefonerna fungerar inte heller. Fail!
Men jag skriver iaf lite i word så länge, måste skriva av mig, och publicerar sen när internet iz back!

Ovido - Quiz & Flashcards