Alla inlägg den 1 december 2008

Av Madeleine - 1 december 2008 18:54

Nu har jag varit riktigt duktig och tvättat jättemassamycket! Dessutom har jag pulat lite med matten, gick lite.. halvbra. Nu ska jag klura ut vad jag ska äta, lutar åt varma mackor. Har mest levt på lussebullar idag ^^)


Imorgon är det terminsuppspelning hela dan. Jag har mina ganska tidigt så det kanske blir lite julhandel imorgon? Hur som haver, jag ska spela lite mer sen tror jag. Jag är fett dålig! Och så har jag inte övat med min ackopanjematör till sången, det är ju lagom.. 


Men vänner och varma mackor it is.

Av Madeleine - 1 december 2008 14:13

Huhu! Nu står sista plåten med lussebullar i ugnen, ska bli nice med fika.

Gick upp klockan sju imorse och tittade på julkalendern. Den verkar lovande, massa bra komiker och grejer :)

Jag har även hunnit med att tvätta lite idag - jag är produktiv. Snart blir det nog lite matte, och kanske engelska oxå.. Vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards