Alla inlägg den 16 december 2008

Av Madeleine - 16 december 2008 23:52

Tänk vad roligt det kan vara att titta på en galen Mike Myers när man är lite sådär lagom trött. Skuggfigurer kan bli väldigt roliga om man säger så ^^

Men nu är det dax att sova, jag ska åtminstone försöka ta mig upp till första lektionen imorgon.

Av Madeleine - 16 december 2008 21:59

Bleh, jag har suttit vid datorn precis hela dagen idag men jag har inte orkat skriva nånting här. Imorgon blir det iaf skola, får se om nått roligt händer.

Har kollar på Blondinbellas tv-dagbok, väldigt roande. Hon är säkert inte korkad men när hon pratar låter hon jätteblåst. Och sen när hon går och pratar om att svenskar är så stela och hennes pojkvän går brevid och ser ut att helst av allt vilja sjunka genom jorden.. Shit..

Nu ska jag kolla på Austin Powers, sen blir det bingen!

Ovido - Quiz & Flashcards