Alla inlägg den 8 december 2008

Av Madeleine - 8 december 2008 22:05

Min äckliga syster sitter och smaskar med ett äpple. Det är typ det enda hon kan göra, smaska och låta på irriterande sätt. Tack för att du finns..


Som jag skrev tidigare så kom det ingen expressbuss imorse, vilket var synd. Den andra bussen är så långsam, och idag var det hur fullt som helst! Jag är så jävla glad att jag inte bor i Svärtinge kan jag ju säga. Mittgången på dragspelsbussen var fullproppad. Jaja, vi hade det roligt, vi som satt iaf.


Mys med massa luciatablå på kören idag, fast Mister B hackade allt lite väl mycket på oss stackars altar. Pöh!


Jag tror dessutom det börjar pirra lite ja, men jag vet inte. Jag återkommer om den saken.. 



Av Madeleine - 8 december 2008 09:07

Måndagar och 7.12-bussen år tydligen inte ihop. Vi väntade och väntade och väntade. Det slutade med att vi fick ta snigelbussen, det gick det med.

Orkade inte gå till samhällen och så hittade jag nissarna här i datasalen.

Jag ser fram emot kören idag, hoppas på O Helga Natt. Sen blir det träna oxå :)

Ovido - Quiz & Flashcards