Alla inlägg den 3 december 2008

Av Madeleine - 3 december 2008 22:16

Jag är glad igen! Spotify fungerade efter att jag startat om datorn. Sitter här och sjunger med i alla jullåtar jag importerat till iTunes. Det är nice!

Fast jag har hicka..

:'(

Av Madeleine - 3 december 2008 19:31

Nu blir jag ledsen - det är nått i nätverket som blockerar Spotify så jag kan inte komma in. :'(

Mitt antivirusprogram vill inte öppna sig så att jag kan kolla om det är där det spökar. Lessen är jag..

Av Madeleine - 3 december 2008 18:34

Om jag spärrar upp ögonen ser jag lite grann ut som Ville Valo idag, fast med blå mössa och ljusare hår. Det kan man fnissa åt.


Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och håller på att installera spotify. Hoppas det är nice, det verkar ju vara ett väldigt smidigt program iaf. 

Snart ska jag kika på julkalendern. Den är mys.

Jag är klar med mina julklappar. Jag har köpt in allt jag behöver, förutom lite tygfärg och nån smarrig chokladkaka. Jag är nöjd. Imorgon får jag mer pengar och då ska jag nog shoppa lite till mig själv. Snigga trosor på Vero Moda!


Imorgon ska jag på konsert med Symfoniorkestern. Tavlor på en utställning ska framföras, det blir mysigt då jag har spelat dessa stycken. 


Jag återkommer..

Ovido - Quiz & Flashcards