Alla inlägg den 10 december 2008

Av Madeleine - 10 december 2008 23:14

Nu ska jag rocka fett, dricka lite björnbärsdryck och göra engelska. Mö to you! Är jag klar innan klockan tolv kommer jag fira med choklad av något slag. Drömma kan man ju..

Av Madeleine - 10 december 2008 22:05

Julkonsert - check! Det gick bra! Jag älskar Luciatåg! Massor av applåder fick vi.Jag är lite lessen bara att en viss person inte var där.. :(

Nu sitter jag och förbereder mig på en sen sänggång, jag måste skriva klart engelskaskiten.. Det ska redovisas imorgon -.-' Men det är faktiskt inte så svårt egentligen, jag ska bara skriva vad en pjäs handlar om. 

Haha, jag kommer troligtvis inte börja än på ett tag. Jag tror faktiskt att jag ska packa alla mina saker till imorgon innan jag börjar. Ska sova i stan imorgon och jag måste ha med mig träningskläder och lucialinne. Pöh, mycket blir det!


Min mage inte må bra. 

Jag såg gammal förälskelse ikväll, han log.


Ovido - Quiz & Flashcards