Alla inlägg den 26 december 2008

Av Madeleine - 26 december 2008 15:41

Hej!

Jag kan inte somna om igen, det räcker väl med en gång kanske.. Kan man få huvudvärk av att sova för mycket? Jag har iaf det nu, så jag ska skölja ner en Ibumetin med lite julmust.

Ha, snacka om att det känns konstigt att vakna när det är mörkt ute! Det får mig att vilja sova mer. Bah!

 Jag har drömt en massa inatt, om fina pojkar. Riktigt konsigt var det på sina ställen, i den ena drömmen var en gammal gammal klasskompis med. Weird! Åh. jag vill ha en pojkvän! Efter såna här drömmar blir man fett desperat. Jag har tre alternativ just nu; killen i den första drömmen, som jag inte har en aning om vem det är, eller han i den andra, som faktiskt är en riktig människa. Och så Björn, men det är ju bara fjortisdrömmar.. Haha snacka om desperat!

 Jag tror jag drömde något om nån jävla bussresa med MissE's Partner oxå. Vi stod långt ut i ingenstans tillsammans med en massa konstiga människor och väntade på en buss som aldrig kom.. Sen hamnade allt på ett jävla badhus (där alla var nakna -.-') och jag var tillbaka med kille i dröm nummer två.

Fan vilka sjuka drömmar, jag måste sluta sova såhär mycket! 


Men det konstigaste är ändå att ingen har varit uppe och väckt mig. Har dom äntligen insett att jag vill sova mer?


Av Madeleine - 26 december 2008 03:26

Ja mina vänner, jag har återigen lyckats med bedriften att se en hel Vänner-säsong på en dag. Denna gång faktisk på kortare tid och med ett extra avsnitt. Jag är nöjd med min dag!

Jag tänker inte skriva nått mer nu för jag kan inte se tangentbordet, så det här är ett helvete att skriva..

Ovido - Quiz & Flashcards