Alla inlägg den 25 december 2008

Av Madeleine - 25 december 2008 16:34

Släktsammankomster är alldeles för sociala tycker jag. Jättemånga barn som springer omkring och låter/gnäller/pratskriker. Men maten är ju god iaf.

Nu trycker jag in obehövlig choklad i munnen och dundrar Britney Spears i högtalarna - ska man skämmas eller inte? Måste undersöka om det visas nått bra på tv ikväll, annars blir det Vänner för hela slanten.


Adieu

Av Madeleine - 25 december 2008 11:50

Jag borde sova nu, känns det som. Det blir dock ganska svårt, det låter som att pappa river lillasysters rum + att vi ska vara hos kusinerna om en timme. Därför borde jag gå upp och göra mig i ordning nu..

Jag får väl ta och skriva lite mer när jag kommer hem.

Av Madeleine - 25 december 2008 01:50

Jag är nöjd med min julafton - är du?

Jag tror jag fick allt det viktiga jag skrivit på min önskelista, det tror jag inte dom har lyckats åstadkomma förut, för det mesta får man nån grej man verkligen vill ha och sen en massa blaj som dom tycker är kul och som även min syster får. Blä på det!


Jag fick: Björn Gustafsson - Ett livsverk, högtalare till datorn, lampa till min spegelvägg, liten spegel, kameraväska, datorväska, halsband, hårnålar, påslakan och en keyboard med tillbehör + 1000 riksdaler från mormor och farmor. (Fetstil = önskelista)


Imorgon ska vi åka och äta hos kusinerna. Jag vet inte riktigt om det blir roligt eller ej, det är liksom jag och barn 14 år och nedåt. Jag sitter alltid med de "vuxna" och lyssnar på när dom pratar. Senaste gångerna har även min lillasyster börjat göra det.. Haha jag är roligare än hennes jämnårige kusin, moahaha! Kan bero på att det är en kusin av det manliga könet och att han (dom andra också för den delen) spelar tv-spel/sitter vid datorn hela tiden. Mu!


Nu börjar huvudvärken smyga fram. Jag hoppas att den beror på att jag la ifrån mig datorn vid 3 igår natt.. Hrm.. Jag måste komma ihåg 23 december 2008 som dagen (dygnet) då jag såg en hel Vänner-säsong. I like! Jag har som mål att se klart hela serien innan lovet är slut. Tills imorse var målet innan nyår, men nu har jag de sista säsongerna samlade så det är lugnt med det. 

Jag kommer antingen att släcka lampan, starta iPoden och slappna av/somna eller lyfta ner högtalare och grejer ur sängen och spela spel på king.com. Väldigt bra för huvudvärken.

Ovido - Quiz & Flashcards