Alla inlägg den 12 december 2008

Av Madeleine - 12 december 2008 23:07

Goder afton!

Sitter här och myser med nya toner strömmandes ur högtalarna, tittandes på snön som så fint behagade falla i drivor idag. Det har varit en skön slapp dag idag, gick luciatåg för skolan vid åtta, sen gick jag till biblioteket och så åkte jag hem. Orkade inte vänta på bussen i centrum i typ 40 minuter så jag knallade hem med mina väskor och i trasiga, lånade tygskor. Härligt kallt och blött! Jag var hemma innan tolv och har suttit här ungefär hela dagen, förutom när jag gjorde tacos. Schlapp!


Imorse när jag vaknade kändes det som värsta klumpen i halsen. Verkligen skönt att sjunga med den -.-' Riktig jävla bröl-alt! Dessutom får jag hicka lite titt som tätt - jag har aldrig hicka! Fan!

Men jag hoppas att jag inte blir sjukare än såhär, lagom till jul och allt. 

Ovido - Quiz & Flashcards