Alla inlägg den 27 december 2008

Av Madeleine - 27 december 2008 21:30

En jävla soffpotatis har jag blivit! Eller snarare en sängpotatis.. I vilket fall som helst, nyår är klart. Jag har ingen lust att sitta hemma med min tråkiga familj (jag får flytta-hemifrån-känslor igen) och tråka. På tisdag åker jag till stan och MissE, vi ska shoppa och fika och mysa med Mamma Mia och BjörnG. Sen på nyårsafton åker vi till en i klassen som ska ha en liten "sammankomst" och äter gott och lite lajbans. Hoppas det blir kuligt. Måste börja jobba på nyårslöftena oxå, jag har mina tankar.

Åter till Körslaget!

Av Madeleine - 27 december 2008 13:48

Mamma ville att jag skulle gå upp tidigare idag så sagt och gjort. Men jag förstår egentligen inte meningen med det, jag kommer ändå bara ligga i sängen och kolla på Vänner hela dagen.. Egentligen borde jag väl göra något nyttigt, men jag har ingen lust..

Ovido - Quiz & Flashcards