Alla inlägg den 17 december 2008

Av Madeleine - 17 december 2008 23:24

Hej där!

Min syster sover högt, eller hur man nu ska uttrycka sig.. Jag hör väldigt väl varenda andetag, och våra sängar står ändå inte precis vägg i vägg. Jag skyller detta på min snåla fader som inte isolerade och gjorde väggen tjockare när han byggde den. Aja baja! Detta är lite jobbigt om man har ett litet förhållande med nån söt pöjk, så att säga.. 


Jag har ägnat kvällen åt Utub och Björn Gustafsson - jag är fan kär i människan! Jag förstår inte.. Det bara.. Ja! ÅH, jag ångrar så att jag inte hade nån kamera att vara beredd med när vi var och såg honom i höstas! Hans mage är ju fin alltså. 

 Haha, jag läste precis igenom vad jag skrivit. Vad patetisk jag är ibland! 


Nu lutar det åt en macka och några vänner-avsnitt, eller tandborsten och nannatrynbädd.. Det lutar åt ett hastigt och välbehövligt toalettbesök först av allt!

Av Madeleine - 17 december 2008 16:48

Det är tråkigt att komma tillbaka till skolan, efter sjukdom, och det är en jättetråkig dag. Onsdagar är normalt ganska roande men idag.. Nejnej! Skippade sista lektionen (som nästan enbart går ut på att titta på film) och åkte hem istället. Har precis svept en stor kopp varm choklad. Jag är nöjd.


Jag spår att det kommer bli en bra dag imorgon. 10.44-bussen = smaskig sovmorgon + en lektion på hela dagen. I like! Sista lektionen innan jul och vi ska inte ens ha en vanlig utan det blir IV-info inför trean. Det blir nog nice.


Imorgon ska jag även hinna med att fika hos min kära vän, OCH handla julklappar med dennes älskade pojkvän. Vi får se hur det går.. 


Nu ska jag ägna närmaste timmen åt att titta på Vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards