Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Madeleine - 8 juli 2009 11:54

Åh, jag vill gå på bio! Det förbannade jobbet förpassar dessa typer av underhållning till helger dock.. Men jag har ändå ingen att gå med, och så finns det så många filmer jag vill se.

Brüno, The Proposal, Baksmällan, Harry Potter, Natt på Museet 2, Snuten i Varuhuset. Bara att välja och vraka, ju..

Av Madeleine - 8 juli 2009 11:42

Kjell har namnsdag idag.


Födda:

Lene Endre, Kevin Bacon, Nicklas Wahlgren.


Avvlidna:

Lennart "Nacka" Skoglund.

Hej

Av Madeleine - 8 juli 2009 02:09

Bloggandet tar stryk av att jag jobbar så konstigt. Too bad för den som faktiskt följer min blogg - jippie för mig som tjänar storkovan.

Har försökt jättelänge att klicka hem några album från cdon.com (gissa vilka) men dessvärre går det inte så bra.. Jag får försöka igen när jag vaknar.


Jag sitter här och känner mig skitsnygg, helt ärligt. Det är inte ofta det händer! Mitt hår är skitsnyggt (jag ser ut som Maja Ivarsson i The Sounds, fattas bara lite mer platina) och mina tänder är sådär härligt rena. Jag har varit jättenoga med tandtråd och fluorsköljning sen jag var hos tandläkaren i mitten på juni. Duktigt av mig! Synd bara att det inte finns nån som utnyttjar min snygghet då..


Kollade på lite klipp från MJ's minnesceremoni förut. Finns det nån människa som har berört så mycket och så många? Tårarna flödade iaf, speciellt när hans Paris talade med publiken.


Ursäkta det horribla ordvalet, men detta är mina två favoritnegrer:


Ovido - Quiz & Flashcards