Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Madeleine - 23 juli 2009 20:12

Jag har sånt fruktansvärd träningsverk i mina ben, och jag vet inte hur den har kommit dit! Cirkuskonster i sömnen? Jag gjorde inget annorlunda på jobbet så det kan ju inte vara det.. Tog jag i ovanligt mkt när jag cyklade hem? Vetifan..


Jag har drömt konstiga drömmar idag med, även detta har jag ingen aning om vad det beror på. Det kanske är för varmt? Jag vet inte.. 


Off for some workin' and then I'm free!

Av Madeleine - 23 juli 2009 20:08

Emma har namnsdag och Egypten firar nationaldag.


1373: Birgitta Birgersdotter av Finstaätten avlider i Rom. Hon kanoniseras 1391 som den heliga Birgitta av Vadstena. I Vadstena högtidlighåller Societas Sanctæ Birgittæ sedan 1920-talet hennes dödsdag med gudstjänster i Vadstena klosterkyrka, där hennes grav finns.


Födda:

Saul "Slash" Hudson, Titiyo, Daniel Radcliffe.


Avlidna:

Heliga Birgitta.

Av Madeleine - 23 juli 2009 08:28

För övrigt så har jag klurat lite granna. Om jag ska fortsätta gå ner i vikt måste jag äta som jag gör nu, dvs inget alls.. typ. En portion lagad mat + 2 mackor vid två tillfällen. Dessutom måste jag sova cirkus 13 timmar för att inte känna av hungern. Jag kommer lyckas förjävla bra nu när jag är ledig.. -.-

Av Madeleine - 23 juli 2009 08:25

Fy fan vilken lat människa jag har att göra med alltså! Där står jag och löder, och han sitter och läser tidningen?! Nae, vet du vad.. Men i fikarummet är han helt okej, vi har gått på samma skola/-or så vi har pratat lärare.

Maskinen gick sönder idag. Rejält. Orden ska gå imorgon.. Inte bra. Men det är skinande rent där man stämplar in nu iaf :)



Ovido - Quiz & Flashcards