Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Madeleine - 28 juli 2009 19:21

Perus nationaldag. Botvid och Seved har namnsdag.


Födda:

Gösta Ekman, Joe Labero.


Avlidna:

Antonio Vivaldi, Johann Sebastian Bach.

Av Madeleine - 28 juli 2009 01:00

Vi kan addera två linnen och lite krimskrams till listan över vad som inhandlats. Det har varit trevligt idag, fast nu är jag jättetrött och orkar inte bädda ut Emmas bäddsoffa. Det får gå ändå. Hoppas att jag får sova hela natten inatt, ska ju upp tidigt och åka till Sthlm och allsången. Fetingkul! Timo Räisänen kommer dit och Emma och jag är jätteglada. Jag gjorde en banderoll som det står "Finspångsmaffian <3 Timo" på. Håll utkik efter den.


Btw så var filmen fett värd, en av de bättre HP-filmerna. Daniel Radcliffe är bra.


Nu ska jag lyfta bort alla megamånga väskor som står i soffan och försöka få mig en blund. Natt.

Ovido - Quiz & Flashcards