Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Madeleine - 25 juli 2009 20:12

Pööh! Har precis smällt i mig 3 hamburgare med tillhörande bacon och fetaost. Det enda som hade gjort måltiden fetare hade varit kvarg. Blä! Men det var fett gott, och nu är jag fett mätt!

Har varit fruktansvärt lat idag, har bara suttit på min lilla bak i soffan med datorn i knät och tvn påslagen. Synd bara att mor&far tog med sig kortet till digitalboxen så jag har bara gratiskanaler att se på. Har iof levt 18 år med endast gratiskanalerna så wth.. 


Nu: Family Guy

Snart: Baka liten kaka och filmtajm

Av Madeleine - 25 juli 2009 16:40

Ur mitt horoskop: Kärlek: Är du singel möter du en person på ett ganska ovanligt ställe.

Är Skansen ett ovanligt ställe? Vi kan ju hoppas!


Jag har sovit 14 timmar inatt och jag väger mindre än på länge, fett bra! Fast det kommer inte hålla i längden, att sova minst 12 timmar varje dygn och så. Jag hinner ju inte göra nått på dagarna juh! Idag måste jag tvätta och packa inför nästa vecka, och så ska jag fixa mina naglar.


Star Wars på fyran, Ewan McGregor är niiiiiice!

Av Madeleine - 25 juli 2009 05:50

Jakob har namnsdag.


Födda:

Olle Nordemar, Maria Gripe, Niklas Strömstedt, Matt LeBlanc.


Avlidna:

Nej.

Av Madeleine - 25 juli 2009 00:46

Hihi, i början på nästa vecka kommer min nya vän. Jag är klat hest!

Nu sitter jag och klurar på vad jag ska lägga pengar på och vad jag inte ska lägga pengar på. Det är ganska klurigt faktiskt, tusen spänn försvinner ganska fort. Hrm.. 


Jag ska sova snart, jag har sovit mindre än 2 timmar idag och det sätter sina spår. Jag har förövrigt redan spräckt min stadiga viktnergång. Yay på den! Men inte speciellt oväntat, jag har ju levt på typ 3 dubbelmackor/dag i två veckor. När skolan drar igång igen, då fan!

Ovido - Quiz & Flashcards