Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Madeleine - 21 juli 2009 08:09

Johanna har namnsdag och Belgien firar nationaldag.


Födda:

Ernest Hemingway, Robin Williams, Tone Bekkestad, Josh Harnett.


Avlidna:

Kåge Gustafsson.

Av Madeleine - 21 juli 2009 07:56

Usch vad kallt det blir när fönstret står öppet när det blåser halv orkan där ute (teenyweeny överdrift..). Min arbetskamrat retar mitt inre ibland, han är en sån som vet bäst, you know. Men jag överlever, när jag anländer på kvällen är snygging-trollet där och när jag slutar på morgonen börjar sötaste Vånga-pojken sitt skift (fast idag försov han sig, men jag mötte honom när jag cyklade hem, fett nyvaken = fett söt), det går ingen nöd på mig än! Bara 3 nätter kvar sen kan jag ändra min dygnsrytm igen, längtar som fan efter ledighet och lönen också. Det blir fint.


Nu ska jag sova bort denna blåsiga dag, vaknar vid 18 om ingen väcker mig. 

Ovido - Quiz & Flashcards