Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Madeleine - 19 juli 2009 19:41

Mamma väckte mig nyss. Det var skönt att sova. Fast jag har verkligen ingen lust att åka och jobba vid tio.. Hoppas veckan går fort och att lönen kommer in på fredag, jag ska shoppa loss i helgen, och så är jag ledig en vecka sen. Allsången - here I come!

Av Madeleine - 19 juli 2009 07:59

Fruntimmersveckan börjar, Sara har namnsdag.


Födda:

Brian May.


Avlidna:

Henry Surtees.

Av Madeleine - 19 juli 2009 04:33

Herregud, jag börjar få privata meddelanden på bdb från äldre killar. Det var inte igår ska jag säga! Förmodligen har dom väl  hittat nån gammal bild från när jag var 15-16.. Spännande..


Jag gick upp klockan 15 i fredags efter att ha sovit i 6 timmar. Jag har sovit absolut max 3 timmar sen dess. Väldigt nyttigt, men snart får jag sova!

 Medan jag väntar på det skriver jag listor på hur mkt pengar jag kommer göra av med om jag ska köpa allt jag vill ha. Det viktigaste just nu äro: systemkamera med tillbehör, ett medlemskap på viktklubb.com, diverse film och musik från cdon.com, iPod classic och ett läderfodral till den. Dessutom kommer det späs på med tatueringar och annat krimskrams. I runda slängar landar det på lite över 10.000 (- tattoo) och det känns så jäkla nice att jag faktiskt kommer kunna göra av med så mkt pengar. Jag tror t.o.m att jag kommer kunna lägga undan den del. Hoppas det inte blir alltför mkt skatteavdrag.. 


Ah, så fint, jag älskar att planera - speciellt när det är saker jag blir glad av!

Nu ska jag kika få favoritserien: Weeds.

Ovido - Quiz & Flashcards