Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Madeleine - 18 juli 2009 23:31

Där har ni mig till höger, för er som inte vet hur jag ser ut. Sådär. Men den bilden är ganska missvisande, jag är inte alltid så söt, min fotograf, Emma, hade bara tur med inställningar och ljus.


Jag har köpt snigga trosor idag, och strumpor. Lite vuxenpoäng att bara köpa det. Fast jag har ju flera planer på vart min lön ska ta vägen. Inte så mkt vuxet där.. 


Nu ska jag försöka hålla mig vaken till Batman, med Val Kilmer, Nicole Kidman och Jim Carey. Mycket socker tror jag allt det kommer bli. Kanske en liten powernap vid två, nånting.. 


Alla ni som kan sova och vara vakna hur ni vill, godnatt.

Av Madeleine - 18 juli 2009 10:52

Jag fick ju sova 2-2½ timmar iaf! Det är väl fint? Jag tror faktisk jag hade kunnat sova längre om jag hade dragit upp det tjocka täcket.. Jag är smart ibland.


Nu: Världens huvudvärk och frukost.

Snart: Ner på stan och lyssna på jazzgruppen.

Av Madeleine - 18 juli 2009 04:19

Fredrik och Fritz har namnsdag idag.


Födda:

Louis De Geer (af Finspång), Nelson Mandela, Vin Diesel, Kristen Bell, Chase Crawford.


Avlidna:

Jane Austen.

Av Madeleine - 18 juli 2009 03:52

Nej. Det är det inte, i varje fall inte sett ur dygnsrytmen sett.

Ligger här i "min" bäddsoffa och kan självklart inte sova. Jag brukar ju ha fullt upp vid den här tiden. Hungrig är jag oxå, har ju inte haft nån rast.. Lite pissigt det här. Men som sagt, bara sätt ur jobbochsömn-perspektiv! Annars har jag haft en faboluos dag med lilla Emma. Jag har testat hennes nya systemkamera och jag är kär. Så fint. Vi får se om det blir nån för min egen del, jag har kommit på så mycket jag vill göra för min lön så jag vet inte hur jag ska göra riktigt. En sak som är säker är att jag på fredag ska beställa en iPod Classic 120gb! Hoppas den kommer fram innan jag och Emma åker till Sthlm på tisdag v.31 alt. onsdag. Det vore fint.


Emma ska jobba lite idag och jag ska kika på när dom spelar. Jag kommer avlida av trötthet. Mina sovtider är ju som sagt härliga när jag jobbar natt. Lite purket att jag måste hålla det såhär en vecka till dessutom.. Jag som ville jobba eftermiddag! 

Jag drar iväg med skrivandet märker jag, det blir mer och mer en dialog med mig själv märker jag.. 

Vi ska gå och klämma på kameror när hon har jobbat klart, och så kommer Anton in till stan så ska vi gå och bada. Härligt med fribiljetter!

Ovido - Quiz & Flashcards