Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Madeleine - 16 juli 2009 07:28

Nattens skift var riktigt farligt, ur flera aspekter. När vi hade rast propsade Jani på att jag skulle äta massor. Jag kommer äta ihjäl mig om han fortsätter.

Sen så hade jag godis med mig, och godis innehåller ju socker.. Godis equals hög sockerhalt equals fnittrig/flummig Madeleine. Det farliga med det här är när man får en fnitterattack precis när man ska börja löda. Öppen låga + fniss = inte bra. Stackars Jani..


Det ser ut att även idag bli en förtjusande dag. Härligt att kunna bättra på brännan, under täcket.. 

Av Madeleine - 16 juli 2009 04:03

Reinhold och Reine firar namnsdag.


1969: Månlandaren Apollo 11 skjuts upp från Kennedy Space Center för att genomföra den första bemannade månlandningen.


Födda:

Lars Lagerbäck, Will Ferrell.


Avlidna:

Nej.

Ovido - Quiz & Flashcards