Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Madeleine - 24 juli 2009 15:43

Uj, det var länge sen jag var ute mitt på dagen. En liten promenad med hunden blev det, något varmt.. Mötte Agnes och David och det var trevligt. Jag har typ inte träffat nån i sommar, jag har jobbat så konstigt. Fast manfår ju lön för mödan ;P

Av Madeleine - 24 juli 2009 12:32

Hej glada värld. Jag har sovit typ 2 timmar, vilket har resulterat i en bankande huvudvärk. Tänkte äta jordgubbar till frukost men dom var äckliga.

Mor påpekar titt som tätt att jag minsann borde betala lite hemma. Dumma.. Om jag orkar ta tag i nått, och hålla mig vaken, ska jag tvätta och städa idag. Det blir fint.

Av Madeleine - 24 juli 2009 08:01

Kristina och Kerstin har namnsdag idag.


Födda:

Loa Falkman, Jennifer Lopez, Jepson, Dogge Doggelito.


Avlidna:

Peter Sellers.

Av Madeleine - 24 juli 2009 07:57

Jag är ett rikt troll. Jag är ett rikt troll som tjänar mer än vissa med fast anställning. Jag skrattar högljutt, i huvudet.

Desto (tack Sky!) mindre skrattar jag åt alla dessa alarm och väckarklockor som går igång en gång i minuten ungefär. Det har hållit på så i en timma.. När jag ställer klockan brukar det vara för att jag vill gå upp en viss tid, inte för att jag vill störas av nått äckligt ljud med tillhörande vibration. Fan, snart blir det väl surround-ljud när både pappas och systers mobiler går igång samtidigt. 


Tacka vet jag öronproppar!

Ovido - Quiz & Flashcards