Alla inlägg den 1 januari 2009

*

Av Madeleine - 1 januari 2009 22:54

Nu har jag sett precis alla Vänner-avsnitt och jag känner mig lite ledsen. Man lever sig in i serien så mycket och speciellt när man nästintill sträcktittar. Det känns lite konstigt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Förvisso har jag 15 Gb film/serier kvar, men vaddå - Vänner är typ tidernas bästa!


He, jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Fan.. Är det nått bra på tv såhär dags på nyårsdagen?


Av Madeleine - 1 januari 2009 16:41

Jag har bestämt med mig själv att jag ska börja mitt sunda och nyttiga liv då skolan börjar igen, men ändå kan jag inte förmå mig att äta nått annat än lingongrova.. Det känns lite knäppt med tanke på att jag känner mig själv väldigt väl fast samtidigt är det ju bra att jag inte äter nått, att småäta är inte bra! Jag gissar på att jag har hittat på nått smaskigt och riktigt onyttigt lagom till Parlamentet börjar..

Av Madeleine - 1 januari 2009 14:58

Nytt år, nya löften. Jag har typ massa "bi-löften" till Beach -09.. Orginellt, men det behövs. Jag känner direkt att jag kommer dissa socker-löftet totalt, är grymt sugen på kladdkaka!


Igår var jag då och åt middag med klassen. Det var riktigt trevligt och blev precis lagom länge. Vi skulle med 22-bussen hem och när vi gick började spriten plockas fram. Men god mat och trevligt umgänge var det. (Dessutom var inte MissE's och min "favoritbrewd" där = ännu bättre).

Gick över till grannarna som vi alltid firar nyår med, kom lagom till efterrätten, grym pannacotta + cheesecake + fruktsallad. Mumma!

Vi gick ut vid tolvslaget och jag fick mig ett glas champagne, vilken var extremt torr = äckligt besk. Inte så gott men det är ju bara nyår en gång om året (haha). 


Hoppas 2009 blir ett bra år!

Under 2009 kommer jag bl.a fylla 18 och börja trean.. Jag börjar bli stor nu..

Ovido - Quiz & Flashcards