Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Madeleine - 15 januari 2009 20:57

Idag har jag inte utfört några under. Om inte min engelsklärare tycker att min uppsats är hilarious, men det tvivlar jag stark på.

Har haft engelska som enda lektion och sen satt jag och missE i datasalen i perioder. Jag inväntade mrF som jag skulle fara till orkesterrepet med. Det måste ha varit den längsta bussresan någonsin! Det var en kaiko-buss och inte en dubbeldäckare och allt var allmänt fel. Men vi överlevde och tog oss till nya replokaler och hade roligt. Efteråt satt jag i en bil med David en lång stund innan jag slutligen kom hem. Tyvärr hade mor&far köpt pizza och tyvärr var jag überhungrig så jag var lite onyttig, men jag gick en lång promenad med hunden så lite har väl förhoppningsvis försvunnit.


Imorgon har jag tre lektioner, sen ska jag köra Ki balans klockan tolv. Planerar att vara duktig och städa när jag kommer hem och så ska jag göra yoghurtglass, för det är så gott, och det har jag förtjänat.



Av Madeleine - 15 januari 2009 20:48

Idag haver Laura och Lorentz namnsdag. Denna dag kommer vi minnas som dagen då Adam fick körkort.. Den jäveln..


1759: British Museum öppnar för allmänheten.

1943: Pentagon invigs.

2001: Wikipedia lanseras öppet efter att ha funnits några dagar på Nupedia.



Födda:

Jean-Baptiste Moliér, Martin Luther King Jr, Reine Brynolfsson.


Avlidna:

Inga intressanta eller för mig kända personer.. 


Ovido - Quiz & Flashcards