Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Madeleine - 2 januari 2009 23:58

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/391071/mitt-jefla-liv---jag-skriver-vad-fan-ja?claim=qzecphn7ch4">Följ min blogg med bloglovin</a>


Vår hund har kommit underfund med att man kan klättra upp på köksbordet via stolarna. Han är en smart hund han, och nu måste vi komma ihåg att skjuta in stolarna när vi har suttit klart..

Av Madeleine - 2 januari 2009 19:28

Det luktar mat, jättegod mat, som jag blir megahungrig av. Vill gå bärsärk i köket och ätaätaäta! Men jag ska snällt vänta, titta på Elijah, kanske lyssna på lite Kent. Har förövrigt gjort det hela dagen, Kent är bra, speciellt när man vill ha nått "lagom".. Lite nedstämt ibland kanske, men sån är jag.


Jag är lite bister att jag inte är 18. Jag vill beställa en film till mamma men för det måste jag be pappa beställa och krångla. Möh!

Av Madeleine - 2 januari 2009 17:28

Mina händer typ dör, iskalla är dom. Sitter och roar mig med Yrrol på 4:an, senare ikväll sänder dom Sagan om Konungens Återkoms. Det blir en bra tv-afton. 

Idag fyller mor och MrF (MissE's partner) år. Herrn blir hela 18 år!! 

Jag hoppas på god mat ikväll..

Av Madeleine - 2 januari 2009 01:48

Jag tror allt att jag har drabbats av något som skulle kunna vara ögoninflammation. Högerögat har runnit hela dagen och det är alldeles rött runtom. Fast jag har inte någe' ont i ögat direkt, svider bara lite i ögonvrån efter alla salta tårar.

Får se hur det artar sig, nu ska jag spela spel!!

Ovido - Quiz & Flashcards