Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Madeleine - 20 januari 2009 21:36

Det blev en bra dag tillslut! MrF och jag gick till Ica och så åt vi lite grann, sen "passade" vi Martin innan vi skulle gå till Fermaten. Väl där bestämdes det att jag ska spela piccolo (!), jag måste börja med klangövningar.. fifan, och så måste jag lära mig stämmorna ordentligt så jag inte skämmer ut mig >.<

Fick sitta och vänta på slagverkarna i en timma, med det gjorde ingenting, jag satt och "bondade" med några trevliga ettor.

Rusade till bussen, men hann köpa busskort och gå på toa, det var nice. MrF och jag var riktigt smarta denna bussresa, vi kom på massa klurigt. 


Imorgon blir en klurig dag, med lite ensemble och core. Nice bajz!

Av Madeleine - 20 januari 2009 11:22

Den officiella anledningen till att jag är hemma är att "jag vaknade med världens huvudvärk". Egentligen tycker jag bara tisdagar är allmänt piss.. Idag var inte dagen att gå upp på så att säga.

Men jag ska åka in till stan sen, har dock inte bestämt mig om jag ska åka så jag hinner till mentorstiden eller inte. Troligtvis blir det så..


Jag har blivit av med smärtan i axlarna! Det hjälpte med vetekudden. Nu känner jag av träningsvärken i magen och delar av ryggen i stället - härligt!

Nu blir det duschen, jag ska vara fett snygg idag, som varje dag.. Eh.. Adieu

Av Madeleine - 20 januari 2009 11:15

Idag har Fabian och Sebastian namnsdag. Det är även idag som Obama tar över efter Bush.


1958: Sveriges första kvinnliga poliser börjar tjänstgöra.

1961: John F Kennedy svär eden som USA:s 35:e president och förste katolske president.

2001: George W. Bush svärs in som USA:s 43:e president.

2003: Klädinsamlingsorganisationen UFF lämnar in konkursansökan.


Födda:

Carl von Linné d.y, Göran Persson, Paul Stanley, Olle Sarri, Rob Bourdon (trummis i Linkin Park ).


Avlidna:

Audrey Hepburn, Dave Lepard (Crashdïet).

Ovido - Quiz & Flashcards