Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Madeleine - 8 januari 2009 18:53

Första skoldagen då. Inte så ansträngande, bara sitta och lyssna samt irritera sig en aning på engelskan. Drog stan med MissE, införskaffade ett par supermysiga tofflor (som pappa garvade åt), en mascara och tre par trosor.

Tog bussen hem till min shoppingkamrat och åt kladdkaka med grädde, mumma på det. Vi drömmer och planerar vår gemensamma lägenhet som vi ska ha ^^)


Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, är jättetrött. Gick och la mig efter ett och låg och vred mig i flera timmar - inte så bra. 

Jag ska bara tvätta lite och kanskekanske titta på nån film. Snart i såna fall. Aouch.. 

Av Madeleine - 8 januari 2009 18:14

På fyran går ett program om parkeringsvaker/lapplisor/etc. Det är ytterst roande att se hur illa människorna som råkar ut för böter/bortbogsering beter sig. Flera asgarv har lämnat min mun.

Ovido - Quiz & Flashcards