Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Madeleine - 7 januari 2009 22:12

Hej hu!

Har kikat på Grammisgalan nu ikväll och det var smashing, Soran var söt som vanligt. Fast jag tycker inte om Kleerup. Och inte Hellström heller.  Blö..

Sitter och förbereder inför morgondagen med massa pepparkakor. Känner efter om jag vill ha den sista fetaosten eller inte. Det skulle ju vara gott, men "hej, magont!". Vi får se..


I brist på pojkvän kan jag dela med mig av söta pojkar. Jag tror allt att jag är lite för musiker och roliga personer..


Av Madeleine - 7 januari 2009 19:36

Jag skulle lätt kunna dräpa nån ljust nu. Min lillasyster går mig på nerverna. Kanske om jag sätter mig på henne. Antingen tappar hon medvetandet eller så blir hon väldigt arg. Jävla skitunge..

 MissE och jag ska jobba på Ica och ha en liten lägenhet (eller stor med för den delen). Det skulle lätt vara värt att offra helgerna åt att jobba, bara man slapp detta äckliga och kalla hus. Blesh!

Av Madeleine - 7 januari 2009 15:00

August och Augusta. Ortodoxa kyrkan firar jul.


1927: Det första internationella telefonsamtalet sker mellan New York City och London.

1929: Tarzan blir seriefigur.

1934: Blixt Gordon blir seriefigur.


Födda:

Nicholas Cage, DJ Ötzi, Joachim "Pim Pim" Johansson, Lewis Hamilton.


Avlidna:

Det var inga jag kände igen som dog detta datum, då är det inte roligt.. Några påvar hit, några författare dit..


7 januari är ett tråkigt datum.. 




Av Madeleine - 7 januari 2009 14:46

Hunden vår är lite knäpp. Förut ville mamma brottas med mig och då skulle han självklart vara med och hjälpa till. På hennes sida. Mamma står högst i rang.

Dumma hund..


Jag ska jobba matte idag tror jag. Jag har inte pluggat på hela lovet - skönt. Men inte så bra kanske.. 

Imorgon är det skola igen. Bästa dagen att börja, en lektion klockan 12. I like! 

Ovido - Quiz & Flashcards