Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Madeleine - 19 januari 2009 21:32

Aj på mig! Min ömma moder lurade med mig på pilates och nu har jag grymt ont i axlarna. Det blir till att lägga på en varm vetekudde sen. Är extremt trött så det måste nog bli ganska snart..

 Idag har varit en ganska händelselös dag, nästintill tråkig. Kanske för att MissE ligger hemma med vad som kan vara influensa, kanske för att det är måndag helt enkelt.

 Imorgon förväntar jag mig inget bättre. Det enda som lyser upp mina tisdagar är sånglektionen och att jag kan åka hem tidigt. Förutom imorgon, träff i Fermaten för Sportlovssnack. Det ska bli nice! 

Nu blir det fanimej sängen!

Av Madeleine - 19 januari 2009 21:27

Idag har Henrik namnsdag, jag har sagt grattis till två stycken.


1913: Hattnålsskydd börjar säljas på Stockholms spårvägar för att skydda andra passagerare mot dessa "fruktansvärda spjut".

2003: Anja Pärson vinner sin första världscupseger i storslalom.


Födda:

James Watt, Edgar Alla Poe, Janis Joplin, Dolly Parton, Lena Philipsson.


Avlidna: 

Nej

Ovido - Quiz & Flashcards